Nabízíte ubytování? Soustřeďte se na zákazníka
Pokud nabízíte ubytování, při psaní textu začněte potenciálním zákazníkům, ne zařízením. Zákazník se zajímá především sám
o sebe - o své cíle, své potřeby, své touhy a své sny. Vaše zařízení je pro něj vedlejší. Zajímá ho jen natolik,
nakolik vystihuje jeho přání a potřeby.
Téměř každý penzion v Čechách má popis v takovémto duchu:
Penzion Hvězda se nachází v krásném prostředí Krkonoš, ideálním pro pěší turistiku i výlety na kole.
Má sedm dvou a třílůžkových pokojů s celkovou kapacitou 23 osob. Každý pokoj je vybaven vlastním sociálním
zařízením a televizorem. Součástí objektu, který byl minulý rok kompletně rekonstruovaný je restaurace,
úschovna kol a parkoviště pro osobní vozidla.
Pokud by chtěl majitel penzion prodat, tento text by byl v pořádku. Jenže majitel neprodává penzion. Prodává
rekreační ubytování. A to je rozdíl. Jeho zákazníky nezajímá charakteristika objektu. Zajímá je, proč by
se měli ubytovat právě v penzionu Hvězda a to jim mnohem lépe řekne takovýto text:
Užijte si dovolenou v tiché pohodě rodinného penzionu Hvězda. Začínejte dny vydatnou domácími snídaní, Vaše auto
ponechte v bezpečí soukromého parkoviště a vydejte se ať už pěšky nebo na kole za krásami Krkonoš. Po návratu Vás
osvěží sprcha přímo na pokoji, teplá večeře a posezení v útulné restauraci. Pokud samozřejmě nedáte přednost
televizi v soukromí Vašeho pokoje.
V online katalozích nabízejících ubytování je nápaditý text ještě důležitější, protože všechny důležité údaje jsou již jednou
obsažené informacích o zařízení. Přejeme Vám, abyste své ubytování věděli nabídnout vhodným způsobem, a zvýšily tak úspěšnost svého podnikání.
zaregistrovat ubytovací zařízení na Uby.cz
přihlásit se a upravit zařízení